ViaVakantie




Hotel Acar
Hotel Acar


Je wordt nu doorgestuurd naar de website van Corendon...

Klik hier als het lang duurt.









Over Hotel Acar bij Corendon
Ligging: In een levendige omgeving op ca. 3 km van Alanya. Het strand bevindt zich op ca. 250 m afstand. Faciliteiten: 83 kamers verdeeld over 4 etages. Lobby met receptie en kluisjes (tegen betaling), tv-hoek en lift. Een restaurant met binnen en buiten zitplaatsen en a la carte restaurant (Italiaans, Turks, Mexicaans). Verder een minimarkt, fietsen huren, internetcafé en kapsalon. Bij het zwembad ligt een kinderbadje, speelplaatsje, snackbar en de poolbar. De ligstoelen, matrassen en parasols zijn gratis. Uw hotelkamer: De kamers zijn voorzien van airco(individueel), tv, minikoelkast en balkon met zitje. Een badkamer met douche, toilet en föhn. Tevens zijn er quadkamers beschikbaar, een (standaard) kamer voor maximaal 2 volwassen en 2 kinderen. Sport en Ontspanning: Tafeltennistafel, darts en biljart. Massages tegen betaling. Verzorging: All Inclusive: Ontbijt 07.30-10.30, lunch 12.30-14.00, diner 19.00-21.00, allen in buffetvorm. Snacks 15.00-16.00, koffie/thee met koekjes 17.00-18.00, soep 23.30-24.00 uur. Alle lokale alcoholische en niet-alcoholische dranken tussen 10.00 en 24.00 uur inclusief. Tegen betaling zijn: Turkse koffie, verse vruchtensappen, cocktails en geïmporteerde drank. Eten en drinken op het strand behoren niet tot het all inclusive concept. Verzorging Winter: U verblijft in Hotel Acar op basis van All Inclusive volgens de formule van het hotel: 07.30-09.30 Ontbijt, 09.30-10.30 uur laat ontbijt, 12.30-14.00 uur lunch en 18.30-20.30 uur diner allen in buffetvorm. Snacks tussen 15.00 en 16.00 uur, 16.00-17.00 koffie/thee met koekjes en middernachtsoep van 23.30 tot 24.00 uur. Alle lokale alcoholische en niet-alcoholische dranken tussen 10.00 en 24.00 uur inclusief, met uitzondering van Turkse koffie en vers geperste vruchtensappen. Eten en drinken op het strand behoren niet tot het all-inclusive concept. LET OP: In het voor/naseizoen en tijdens de winter periode (1 november t/m +/- 31 maart) kan het voorkomen dat bepaalde faciliteiten niet beschikbaar zijn i.v.m. onderhoud, bezetting of weersomstandigheden. Zo zijn veelal de buitenfaciliteiten niet beschikbaar, de buitenzwembaden buiten gebruik en geen of beperkte animatie aanwezig. Ook kan het voorkomen dat een accommodatieverschaffer vergoeding kan vragen voor bepaalde faciliteiten of diensten en dat het All Inclusive aanbod iets beperkter kan zijn. Het kan voorkomen dat een deel van een hotel(complex) tijdelijk niet in gebruik is vanwege onderhoud of lage bezetting.